.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
میر حسین موسوی هفته آینده به گلستان می رود

"میرحسین موسوی" نامزد دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، دوشنبه هفته آینده برای دیدار با مردم به استان گلستان سفر می کند.
به گزارش شمال نیوز ، محمود ربیعی رئیس ستاد انتخاباتی موسوی در گفتگو با مهر افزود: دیدار با مردم، خانواده های شهدا و گروهها و معتمدان از جمله برنامه های سفر یکروزه آقای موسوی در استان است.

وی درباره ستادهای انتخاباتی موسوی در استان اظهار داشت: هنوز ستادهای شهرستانی موسوی در استان به طور کامل فعال نشده و درصدد هستیم تا هرچه زودتر این ستادها را فعال کنیم.

ربیعی، بر لزوم برنامه ریزی و مشارکت هر چه بیشتر گروهها برای مشارکت پرشور مردم در این دوره انتخابات تاکید کرد و گفت: حضور اگاهانه و پرشور مردم موجب حذف توطئه های دشمنان می شود.

به گزارش خبرنگار مهر در گرگان، یکهزار و 208 شعبه اخذ رای، آرای مردم استان را در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات میاندوره ای چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان جمع آوری می کنند که از این تعداد شعبه های اخذ رای، 749 شعبه روستایی، 459 شعبه شهری است و در مجموع 917 شعبه ثابت و 301 شعبه اخذ رای سیار است.

حدود یک میلیون و 59 هزار و 771 نفر از مجموع جمعیت یک میلیون و 650 هزار نفری استان برای شرکت در این دوره انتخابات واجد شرایط رای دادن هستند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.939 seconds.